De 539e Top40gold en Nominatieparade zijn online!

Klick hier voor de nieuwe lijsten.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zie niet de nieuwe lijst, maar de vorige lijst (34)als ik aanklik!!

Jack zei

F5 wil wel eens helpen ;-)

martin zei

mijn slechtste nominatie van het jaar doet het fantastis in de top 40 gold ( Donna Hightower ).het kan verkeren

Okaysjon zei

New order staat voor de 2de week op 1 Jan dus 2x1
verder verassend weing binnenkomers en heel weinig winst voor blackbox wat ik opvallend vind
graffity 6 verast mij ook in de top10 aangezien ik niet zo veel heb met dat nummer
goldschijf vind ik dan weer wel leuk
dan hartman gaat te langzaam net als level 42
Conclusie: weer een onvoorspelbaar leuke lijst

Ruud zei

Geweldig dat Bram Tchaikovsky binnenkomt. Heel fijn nummer. Het P-tje klopt echter niet.