De 549e Top40gold is online

TOP40GOLD VAN 10 NOVEMBER 2012.
.

2 opmerkingen:

Okaysjon zei

Mooie lijst met een pracht van een nummer 1 en veel grote sprongen.
Nits op 7 is boven verwachting en ben benieuwd waar het nog toe leidt met maarliefst 12 steunende members.

Stars van Simply Red had van mij iets hoger mogen binnenkomen net als die van The Stones.

martin zei

Mooie top10 behalve de top3:) Gordon Lightfood-nummer duurt 3 minuten te lang, erg eentonig nummer (vind ik)
Ik hoop dat de nits op 1 komen en ook die van jj cale is geweldig.
goldschijf matig, nationale ouwe ook,maar wel één van de betere van de dots
verder wel een beetje verrast datBad Girls van Donna het zo slecht doet
Erykah Badu topflop,jammer
verder roep ik mensen op ook es naar nominaties van Alexander,Richard en Fred te luisteren,vaak onbekende nummers,maar soms denk ik dat ik de enige ben die hen stemmen gunt.vaak nomineer ik disco,maar alternative muziek word bij mij steeds populairder,dankzij deze nomineurs(en anderen ook natuurlijk)
verder vind ik het jammer,dat er zo weing gerageert wordt hier. Sjon,Ruud en ik zijn blijkbaar de enigen die nog wat verwondering hebben.Door overvloed van informatie op het internet lijkt veel langsmekaar heen te gaan.daarom ook niet meer op twitter,facebook enzo. je voelt je soms een roepende in de woestijn.die twitterpagina van de top 40 gold is prima.ik stuurmun nominatie in en binnen 10 minuten al te zien op twitter
dank voor het lezen :)