De 553e Top40gold is online!

TOP40GOLD VAN 8 DECEMBER 2012.

4 opmerkingen:

Jeannette zei

De " vette" jokers stromen weer binnen, en terecht hoor er zitten weer een paar mooie jokers tussen !!
Maar ik vind het leuk dat de Scorpions nu na de vierde keer nomineren de Top40 Gold hebben gehaald !!
Alhoewel Still loving you, mijn favoriet is ben ik blij met deze notering!! Bedankt " stemmers"
Op naar de kerstnummers ;-))

Okaysjon zei

Nog een week op 1 had ik niet verwacht maar ben er wel happy mee ;o)
Jammer dat het met humor overlopende jiskefet een topflop heeft behaald, ik dacht dat humor wel zou aanslaan hier ;o(
Goldschijf verbaasde mij oprecht maar hij is van harte gegund en gaat het hopelijk beter doen dan Bon Jovi in zijn eerste week T40G
Doors mogen van mij wel harder gaan dan U2 en voor volgende week hoop ik dat de Goldschijf naar Kim Wilde die overigens als KIm Wilde in de lijst staan nu ;o)

martin zei

als het an mij ligt,gaan the doors meteen naar 1, voorbij u2.
Verder veel mooie nominaties deze week

sjon zei

Mag van mij ook martin, ik heb ze niet voor niets op 1 staan ;-)