1 in week 15

In vergelijking met week 14 weer een aantal nieuwe nr.1's. Je kunt je voorkeur natuurlijk weer kenbaar maken.
Ik heb het al vast gedaan ;-)

2003 . THE LOGICAL SONG-Supertramp ( Peter H )
2004 . INNUENDO-Queen ( Maarten )
2005 . THE BEST IS YET TO COME-Novastar ( Carlo )
2006 . AFTER THE GOLD RUSH-Neil Young ( Peter H )
2007 . THIS IS THE LAST TIME-Keane ( Sjon )
2008 . VIENNA-Ultravox ( Henk )
2009 . VEHICLE-Ides of March ( Martijn S )
2010 . WHY-Annie Lennox ( Remco )
2011 . TROY-Sinead O'Connor ( Ronny )
2012 . CREEP-Radiohead ( Patrick )


9 opmerkingen:

janS zei

THE LOGICAL SONG-Supertramp

Okaysjon zei

Innuendo van Queen en Why van Annie op een goede 2de plek

grappig wel dat mijn keane eigenlijk nagenoeg de minst goede is ;o)

Okaysjon zei

terwijl ik het toch een mooi nummer vind van keane, maar de rest is mooier hehehe

Wim zei

Ides of March

martin zei

WHY-Annie Lennox

ruud zei

THE BEST IS YET TO COME-Novastar

en Creep in de meer acoustische Thom Yorke uitvoering is weergaloos.

Bert zei

Nog steeds Ultravox

Robert Pluim zei

CREEP-Radiohead
leuke site!

martin zei

oeps,ik had annie lennox gezegd,heel mooi, maar eigenlijk vind ik sinead o connor beter (hoorde het vanmorgen nog op de radio)