vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv





























4 opmerkingen:

Ruud zei

Lage binnenkomst van Dexy's valt ook op. De binnenkomst van Sixteen Horsepower vind ik dan wel weer een aangename verrassing. Evenals de mooie Goldschijf.

Roeland zei

Nou lekker dan.
Is het vaker gebeurd dat een Goldschijf niet binnenkomt?

Okaysjon zei

Leuke lijst weer met gelukkig nog steeds dezelfde nummer 1.
Dat de Goldschijf niet door stijgt is opmerkelijk en komt niet zo vaak voor dacht ik. Rewcent was het volgens mij sigue sigue sputnik die niet direct doorsteeg. een week of 2 later begon hun top40gold avontuur pas als ik me niet vergis.
Beste nieuws van deze week (wat mij betreft) is dat Gotye de lijst heeft verlaten. het is een heel goed nummer hoor, maar hij heeft misschien wel 100 weken in de top40 gestaan en bijna direct daarna in de top40gold werd mij iets te veel ;o)
Uiteraard was de nummer 1 positie voor die plaat wel terecht en dat heeft hij gehaald dus eindgoed algoed.

Op persoonlijk vlak valt Jermaine Jackson op 49 binnen wat tegen, verder heb ik geen klagen met mijn nominaties deze week.

Goldschijf volgende week gaat naar THE LAST FAREWELL-Roger Whittaker of INSIEME: 1992-Toto Cutugno

janS zei

Klopt Sjon, dat was in 2009. Het nummer haalde uiteindelijk de 17e plek.
In 2010 werd TOEN IK JE ZAG van Hero Goldschijf, maar die haalde de Top40gold niet meer.