4 jaar Jeannette: een terugblik



We konden in Jan zijn berichtje al lezen dat Jeannette het voor gezien heeft gehouden bij de Top40Gold (voorlopig). En nu leek het mij leuk om even terug te kijken naar wat Jeannette ons heeft nagelaten en dat is nog al wat.
Zo scoorde zij in totaal:
  • 70 Top40Gold hits
  • 7 nummer 1 hits
  • 6 Goldschijven
  • 4 Nationale Ouwe
Haar grootste hit was SON OF A PREACHER MAN van Dusty Springfield, deze ston 15 weken in de lijst en behaalde de nummer 1 positie.
Het populairst onder de nominaties van Jeannette haar Top40Gold hits waren:
  • The Beatles 3x
  • Chi Coltraine 3x
  • Pink Floyd 3x
  • CCR 2x 
  • Aerosmith 2x
Wil je nog eens kijken welke hits Jeannette nou precies heeft aangeleverd? check dat dan HIER in een overzichtje op alfabetische volgorde. Nogmaals dank Jeannette voor je bijdrage en wie weet zien we je nog eens terug.

2 opmerkingen:

Ruud zei

Leuk overzicht Sjon/Jan en Jeanette bedankt en veel succes met het vinden van een nieuwe invulling van de zondagochtenden.

Ruud

Jeannette zei

Nou das leuk om alles nog eens terug te zien !!
Jammer dat we hier geen " vind ik leuk" knop hebben ;-)
Ga ze denk ik op een MP3 zetten voor in de auto lekker " VAW" ( vanalleswat) muziek.....
En idd ben ik "voorlopig " gestopt misschien schuif ik ooit nog weleens weer aan !!
En ja Ruud de spanning op de zondagochtenden is er wel af maar neemt niet weg dat ik het niet kan laten om toch te gaan kijken hoor!!
Veel nomineerplezier nog allemaal
Groetjes van Jeannette