Top100Gold (top10 en meer)

Hier dan eindelijk de laatste update van de Top100Gold.
Het was weer een rollercoaster langs memorylane en ik vond het weer leuk om te doen.
Hieronder nu de gehele top10 en daaronder de mogelijkheid om de complete top346gold te downloaden en de daarbij behorende top40gold weeklijsten.
Nu de top100gold bekend is ga ik even niet meer aan de pc zitten maar kijken wat ik voor mijn kerst heb gehad ;o)
Ik wens iedereen een hele fijne en veilige jaarswisseling en ik zeg, tot volgend jaar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mocht je de gehele lijst in Excel willen hebben dan kun je die vanaf nu downloaden (inclusief alle 52 top40gold lijsten van afgelopen jaar)
En vind je het leuk om alle afbeeldinkjes van de top100 zoals ze de afgelopen week voorbij kwamen op de blog in je bezit te hebben dan kun je die ook vanaf nu downloaden
 
Hieronder vind je een aantal clips met daarin de nummers 11 t/m 100. In iedere clip heb ik de muziek van de hoogst genoteerde van dat rijtje er onder gezet.
 
20 t/m 11
40 t/m 21
60 t/m 41
80 t/m 61
100 t/m 81

4 opmerkingen:

Jack zei

Sjon, wederom bedankt voor het vele werk, ziet er weer netjes uit.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en al het beste voor 2013!!!!!

Ruud zei

Sjon geweldig gedaan en bedankt voor de hele lijst.

Fijne jaarwisseling en een geweldig 2013 voor iedereen.

Ruud

top40gold zei

Niet verwacht, dat de 11e top100gold nog zo veel moois op zou leveren, op een paar uitzonderingen na, natuurlijk.
De Top10 kan ook mijn goedkeuring krijgen, de top3 is helemaal prachtig.
Mumford & Sons 2x in de top10, ook opmerkelijk.
Verder een dikke pluim voor Sjon. Complimenten heeft hij nu een kast vol van en terecht, ik weet hoeveel werk dit allemaal is. (en leuk om te doen).
Ik spreek jullie later vandaag nog, mocht dit je laatste bezoek dit jaar zijn aan de weblog: een fijne jaarwisseling

Jack zei

Natuurlijk ook een dikke pluim voor "de Goldman". Hij krijgt het weer elke week voor elkaar om onze lijsten en nominaties tot één geheel samen te brengen, wat volgens mij behoorlijk wat "vrije tijd" opslokt.